14 December 2011 Scris de:

Campania Desperados

Campania Desperados e cea mai şmechera campanie la care am participat.
Totul a început când colegul de apartament mi-a arata 2 invitaţii la petrecerea Desperados.  La început eram reticienta pentru că nu sunt mare fană bere dar totuşi m-am dus. Petrecerea s-a ţinut într-o hala de pe Gheorghe Lazăr.  Acolo am primit o bere gratis,  mi-am tatauat o iguana pe gât si m-am căsătorit cu un ungur numai pentru că aveam nevoie de cătuşele cu care se oficializa nunta.

Dar să revenim la berea Desperados…

Berea Desperados  este prima bere cu aromă de tequila. Este concepută mai mult pentru tinerii cu vârsta cuprinsă între 19 şi 24  ani care au un stil de viaţă mai wild, mai neconvenţional. Pentru promovare McCann s-a folosit atât de mediul online cât şi offline :   invitatiile la petrecere trimise catre bloggeri, mass-media, lideri de opinie, colaborare cu 18 bloggeri, concursuri pe bloguri sau pe pagina lor de facebook etc.

Desperados a reusit sa obţina în online ceea ce alte branduri nu au reuşit la fel de uşor pentru că a ştiut cum atragă atenţia asupra brandului sau şi cum sa intensifice nerabdarea publicului ţinta în privinţa lansării.

VN:F [1.9.15_1155]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Etichete: , , , ,