14 December 2011 Scris de:

BRD…potrivit pentru mine?

BRD – Groupe Société Générale este a doua bancă românească, deține a doua capitalizare la Bursa de Valori Bucureşti și este prezentă în toate judeţele României printr-o reţea de 937 de agenţii. La 31 decembrie 2010, BRD număra 2,5 milioane clienţi activi individuali şi corporativi şi peste 2 millioane de carduri incluse in sistemul 3D Secure. Calitatea servicilor  este garantată de cei peste 9500 de profesionişti care formează echipa BRD. Acţionarul principal al BRD este Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri bancare din zona euro, ale cărui servicii sunt utilizate de 32 milioane clienţi din întreaga lume.

Am descoperit că BRD are un card pentru aproape orice domeniu, începând de la transport, tranzacții online, cumpărături, business, chiar și pentru suporteri. Dar nu asta m-a convins să îmi fac un card la ei, ci faptul că îmi erau cei mai accesibili  din punct de vedere geografic și informațiile găsite despre ei pe Internet erau în acord cu ceea ce îmi doream. Însă pentru acest post am încercat să găsesc mai multe detalii legate de oportunitățile oferite de un card student.

În acest caz ideea e să ai peste 18 ani ca să poți să îți afirmi independența prin crearea unui cont bancar. Tot ce trebuie să faci este să te duci cu buletinul și cu carnetul de student la cea mai apropiată filială. Pe lângă asta mai ai de completat un formular și în câteva zile vei primi un card nou nouț cu un design special. Desigur poți face toate acestea și online ca să nu te deplasezi până la bancă. Oricum trebuie să ridici cardul personal, că dacă ar veni acasă ar fi prea frumos.

Se pare că o parte din comisioane sunt egale cu 0, spre exemplu comisionul de emitere, comisionul pentru plata la comercianți și comisionul pentru pentru plata facturilor Vodafone, Orange şi Romtelecom la ATM-urile proprii. Însă aș recomanda să nu vă lăsați înșelați de toate cele pentru că totuși iau comision chiar dacă extragi bani sau plătești de la ATM-urile lor și costă întreținerea cardului.

Clienții au identificat ca fiind o problemă Client Service-ul, care nu prea are habar despre ce se întâmplă în propria instituție. Unul dintre clienți s-a aflat în situația de a schimba cardul student, în condițiile în care nu era student. De aici o întreagă poveste, cei de la BRD emis un nou card fără să-și dea seama  de modificarea destul de importantă. Când au constatat au cerut să completeze iarăși formular și toate cele. Omul nu a avut timp să facă toate astea și s-a dus în altă zi, la altă reprezentanță care a zis că noul card nu poate fi emis decât de cei care l-au emis prima dată. Problema s-a rezolvat în final, însă după multe vizite la diferite filiale care nu comunică eficient între ele.

În concluzie, gândiți-vă bine înainte să vă faceți un cont la BRD  că s-ar putea să aveți surprize în ceea ce privește Client Service-ul și comisionul. Nu vă folosiți de serviciile acestei bănci decât dacă considerați că puteți trece cu vederea aceste inconveniente.

Sursă foto

VN:F [1.9.15_1155]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Etichete: , , , ,