14 December 2011 Scris de:

Artă bancară

Vreau o lume mai colorată! Aud mereu aceste cuvinte în jurul meu. Ne-am săturat de griuri morbide, de aceleaşi plictisitoare lucruri multiplicate, de cele mai multe ori “made in China”. Este era lucrurilor personalizate, am eu un feeling că începem să ne dăm seama încet încet de valoarea lucrurilor frumoase, modelate după personalitatea fiecăruia.

Până şi în domeniile mai seriose, unde cămaşa aproape albă, călcată şi apretată e prezentă după fiecare birou, se naşte un cult al obiectelor ce tind a prinde viaţă. Mă refer aici la băncile care au adoptat trendul personalizării, ING, BRD, BCR.

BCR se raportează exclusiv studenţilor, cu un card gratuit la achiziţionare şi administrare, dar şi cu limită la personalizare. Studenţii trebuie să aleagă din galeriile lor de teme cum ar fi: design, călătorii, timp liber, sport sau muzică.
ING şi BRD s-au gândit la mai toţi clienţii lor. Fie că ai 18, 32 sau 56 de ani, student, deţinător de firmă sau muncitor de rând şi tu poţi să-ţi testezi imaginaţia sau să alegi dintr-o galerie de imagini prestabilită.  Ori că vrei să îţi colorezi ziua, ori că vrei să ţi-o înveseleşti cu o imagine haioasă aşteptând la coada de la bancomat, alege personalizarea. Beneficiile sunt multiple.

Cu BRD ai home, mobile, phone banking, beneficiezi de asigurare şi servicii de asistenţă pe parcursul călătoriilor în alte ţări, poţi efectua plăţi şi ai acces la o descoperire de cont până la 10.000 de euro, în funcţie de veniturile personale. Cu ING depui bani direct la bancomat, plăteşti facturi, schimbi valută, îţi verifici conturile, cumperi online în ţară sau străinătate.

Aşadar, optează pentru un “FOTO CARD” ING sau un BRD “A LA CARTE” şi portofelul îţi va sălta de fericire!

VN:F [1.9.15_1155]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Etichete: , , , ,