3 December 2009 Scris de:

“Si eu am o surpriza!”

Beko este un brand premium de electrocasnice cu notorietate la nivel mondial. De 15 ani Beko este interesat de bunastarea consumatorului sau si promoveaza calitatea, inovatia si bunastarea caminului, castigand astfel increderea si recunostinta a milioane de utilizatori. Din categoria “Solutiilor ingenioase de la Beko” ultimul produs lansat pe piata din Romania este combina frigorifica cu Voice Recorder.

Combina frigorifica cu Voice Recorder este un produs unic pe piata in Romania si noutatea lui consta in faptul ca propune o interactiune cu si prin intermediul electrocasnicelor, imbinand utilul cu placutul si oferind unei combine frigorifice o functie suplimentara fata de cele cu care suntem obisnuiti. Astfel, combina frigorifica devine un membru real si ‘comunicativ’ al familiei deoarece permite inregistrarea si redarea mesajelor vocale celor dragi. Mai mult decat atat, noul produs permite utilizarea ceasului si setarea timer-ului , doua functii fara de care o gospodina nu poate lucra eficient in bucatarie.

Beko a adus prin “Frigiderul Vorbitor” o solutie ingenioasa si foarte practica la o problema foarte frecventa in zilele noastre. Ritmul alert si preocuparile multiple il impiedica pe tanarul modern sa mai comunice si sa interactioneze cu familia. Asadar, dispozitivul digital localizat pe usa frigiderului permite inregistrarea mesajelor importante si realizarea unei comuncari eficiente ce ceilalti membri ai familiei.

Publicul tinta pe care Beko doreste sa il atinga prin acest produs revolutionar face parte din categoria consumatorilor tineri, dinamici, moderni, atenti la calitate, informati, receptivi la nou. Pentru acest public Beko a creat o intreaga gama de aparate frigorifice cu functii suplimentare dintre cele mai neobisnuite, dar cele mai utile: Voice Recorder, full no frost, filtru Anti-Bacteria, filtru Anti-Miros, afisaj si control electronic, dozator de apa, functia HygION, functia de congelare, racire rapida.

In concluzie, Beko ramane un brand lider pe piata in combinarea designului si a tehnologiei de ultima ora pentru a crea aparate care sa se adapteze integral nevoilor celor mai exigenti  consumatori: “Eficienta se cladeste pe un dublu fundament: creativitate si tehnologie. Ca specialisti cu traditie in electrocasnice, ne-am asumat misiunea de a usura viata consumatorilor nostri, propunand solutii ingenioase, eficiente si accesibile, pentru problemele de zi cu zi”, a declarat Monica Iavorschi, Director Marketing si Vanzari.

VN:F [1.9.15_1155]
Rating: 4.0/5 (2 votes cast)
“Si eu am o surpriza!”, 4.0 out of 5 based on 2 ratings

Etichete: , , , ,